Best Viewed: 1024x768 or higher.. thanks to tin for the main banner.. paparapingpaping.. love namin ang JilWyn.







JilWyn Forum
JilWyn's Pex Thread 1
JilWyn's Pex Thread 2
JilWyn's Pex Thread 3
JilWyn's Yahoo Group
Jill's Pex Thread
Jill's Yahoo Group
Alwyn's Pex Thread
Alwyn's Yahoo Group

Qpids Blog
Qpids Pex Thread
Qpids Yahoo Group A
Qpids Yahoo Group B
XuaGraM
Carla Loren
PinoyExchange








Once upon a time, Jill Yulo (a lovely princess) and Alwyn Uytingco (an alluring prince) bonded in a show called Qpids. Thus, the best loveteam was born.
JilWyn- the couple who are truly crazy for each other and totally cute together is honored in this spectacular Shrine
Ito ang JilWyn Shrine Revolution.
From the Mighty JilWyn Nation.

Friday, July 08, 2005

Clarification

I am not a girl. Boy po ako.. at von na lang itawag niyo sa akin dahil 16 lang ako. I made this shrine dahil:
1.) Cute nina JilWyn
2.) Para may magawa ngayong summer
3.) Para masaya

ok? ok. =p


and kahit sino pwedeng mag-comment sa mga posts, lalo na dun sa mga pictures! comment kayo!

7 Comments:

  • yah po...ayen told my friend jen...sori tlga...hehe...i'm stil laughing bout dat...galit ka po?actually sa PEX,jen made d same mistake...close kme...glit ka po von? sori tlga!!! pra kc vonnie or smthng eh

    Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!Sori!Peace!

    from me nd jen...hehe

    By the Moderator at 10:56 PM  

  • no di me galit.. it's alright..

    By the Moderator at 8:50 AM  

  • jen po toh...hav no blog account...but hey...jilwyn fan ata toh!!!hi sasa!d2 nlng tau mg-talk...hehe...i'm so sori von...forgive me...boohoohoo...charing!peace tau...pgtwnan mo nlng mistake ko pra lhat hapi.,..ako nga,sumakit tyan ko sa kakatawa eh...sori!!! :)

    By the Moderator at 10:44 PM  

  • im a huge huge fan of jillwyn tandem... ahihi
    i hope they'll reaaaaaaally makwe it, i know they will ;)

    By the Moderator at 8:25 AM  

  • Heloo sa lahat ng Jilwyn fans. Gustung gusto ko talaga silang 2. Ang sweet kasi nilang tignan. Sa lahat ng qpids pair sila talaga ang gusto ko.

    By the Moderator at 8:44 PM  

  • u know. its nice na naicip mo 2...
    atleast for us na mga fans ng jillwyn... thanks!!!

    By the Moderator at 11:45 PM  

  • i hope they win!!! ill pray for it...

    By the Moderator at 11:46 PM  

Post a Comment

<< Home